12. huhtikuuta 2010

Vitutus

Haluan jakaa kaikkien kanssa tämän syvän vitutukseni ja pahan oloni.. en enää tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ikuistan nyt tän mun pahan olon tänne, jotta mä varmasti muistan sen ikuisesti..tai ainakin niin kauan kun kirjotan tätä blogia ja jotta mä varmasti muistan olla koskematta ENÄÄ IKINÄ kaupan hiusväreihin... sillä mun niin kaunis tukkani on nyt KELTAINEN! Voisin kuolla.



Photobucket

Photobucket

ja kyllä.. olen alasti koska mikään vaate ei mätsää mun kusipäisyyden kanssa.

toivotaan että huominen kampaaja on taikuri!

-Jenni-

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin oli tommoinen väri ennen, hieno mun mielestä, ja nyt auringon valossa siihen tulee vaaleita raitoja ja sit se näyttää aivan kullalta! Älä itke, kullan väriset hiuksen on hienot mun mielestä! Arja täti