4. maaliskuuta 2010

Maailman yksinkertaisin dieetti: Sylje pois kaikki mikä maistuu hyvälle.

Kaikki jauhaa sen lumen lisäksi sellaisesta asiasta kuin kesäkunto. Pelkkä sanakin saa mut tuntemaan vilunväreitä. Oon aina inhonnu liikuntaa ja tulen varmasti aina inhomaan sitä (paitsi lumilautailua!) ja olen tullut siihen tulokseen että syy siihen miksi inhoan liikuntaa on yksinkertaisesti tämä: Multa puuttuu kokonaan se perkeleen endorfiini (vai mikä se oli). Mä en saa liikunnasta minkäänlaista hyvänolon tunnetta, korkeintaan huono omatunto katoaa, mutta seuraavan päivän karkkipussi tuo sen onnistuneesti takaisin. Ihmiset menee ihan sekaisin aina vuoden vaihduttua ja kaikki lupailee sitä samaa: "ens kesänä mul on niiiiiin hotti vartalo, et uimarannalla vesiki rupee kiehumaan ku mä meen uimaan." Mä en varsinaisesti oo ikinä lupaillu mitään tommosta ja jos olenkin niin oon lahjakkaasti unohtanu sen. Eipä sillä että siitä mitään olisi tullut, sillä edellisvuosien kesät olen raatanut töitä pikaruokaloissa ja linnanmäen mukavissa hot dog-kojuissa niin eihän sitä sixpacia olis saanu muuten ku syömällä (ja sekin olisi koostunut vatsamakkaroiden kuudesta sarjasta).... joten siis, ajattelin rikkoa rutiinejani ja tehdä itsestäni paremman ihmisen ja ruveta VÄHÄN liikkumaan, joten ensitöikseni tilasin Zumba-dvd paketin ja olen sitä nyt katsellut kahden viikon ajan. Rikkaammille ja reippaammille ihmisille suosittelen ihan oikeita zumba tunteja. Mutta joo, tämän paasauksen jälkeen haastan kaikki tämän tekstin lukeneet liikkumaan ja pitämään huolta omasta hyvinvoinnista! 


Ja lisää paljaita vatsoja :D:D Tästä siis lähdetään ja katsotaan tuleeko tuloksia kesään mennessä!



Jenni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä vittua, sun mahahan on ihan sairaan littee!! Joko harvinaisen paska läppä tai sit sä vaan oot sekasin!

Jenni kirjoitti...

Niin no en pidä itseäni ollenkaan lihavana ja tarkoitus ei olekkaan laihtua vaan saada joku kunto :D Ärsyttää kun oon niin heiveröinen etten saa kirjaston oviakaan enää auki.