10. maaliskuuta 2010

tein haasteen vaikkei mua haastettukkaan

Tehtävänanto:
Selaa koneeltasi kuvia vuosien varrelta
ja vastaa annettuihin aiheisiin niihin sopivilla kuvilla. Aiheita on 10.

(Ja koska mulla on hyvin vähän vanhoja kuvia, niin kuvat on korkeintaan 3-5 vuoden takaa)


1. Tältä näytin muutama vuosi sitten


2. Toisinaan olen hyvin edustava. (jeah right!)


3. Tästä kuvasta voi päätellä mitä harrastan. (ja jos ei voi, niin selvennän: Poseeraamista, kuvanmuokkausta :D)


4. Tästä kuvasta tulen aina hyvälle tuulelle


5. Päässäni surisee kysymyksiä tätä kuvaa katsellessa


6. Tahtoisin elää tämän hetken uudelleen.

7. Muun muassa nämä ihmiset ovat huippuja.

8. Minua ei naurattanut (hahahahha! NYT NAURATTAA :D)

9. Tämä on mielestäni kaunis kuva

10.Lopuksi paras kuva ikinä! (herranjestas, kattokaa nyt tota sampan ilmettä :D:D:D yrittää ilmeisesti imitoida mua)

Jenni

Ei kommentteja: