6. marraskuuta 2009

ookkonäätä, väsymystä ja flunssaa


Huoh.. syysväsymys painaa päälle. En ole ehtinyt mitään kirjoittaa, koska olen aamuisin kello 6.30 herännyt iki-ihanaan työharjoitteluuni ja kaikki jotka minut tuntevat niin tietävät myös, että en todellakaan ole mikään aamuihminen! joten nukun päivisin viiden tunnin päiväunia (olisko raudan puutetta?).

Sampalle iski koova flunssa viime lauantaina (oliskohan ollu sitä possuflunssaa.. mun oma söpö possuni<3) ja itse olen juossut rokoteltavana (en ole ottanut sikainfluenssarokotetta vaan ihan jäykkäkouristusta ja poliota..) nyt on molemmat kädet kipeänä.

Työharjoittelussa menee hyvin, tänään vedin itsekeksimääni aamujumppaa ykkösluokkalaisille ja olen kauhukseni myös huomannut että siellä harjoittelussa olen alkanut puhumaan oulun murteella!!!! siis wtf? rumempaa murretta ei varmasti ole olemassakaan (jos porin murretta ei lasketa mukaan).

Joten se tästä viikkokatsauksesta. Ehä vietetään tänään leffailtaa rööperin seurassa.

<3:llä Jenni

Ei kommentteja: