13. toukokuuta 2010

Kesäfiilistelyä


Hoo! Oulussa on lämmintä! Mahtavaa. Kaupat pursuaa ihania kesähepeniä, mut mä välttelen niitä paikkoja mun melkoisen heikon rahatilanteen vuoksi. Säät on nyt pari päivää ollu törkeen upeet ja harmittaa että niistä nauttiminen menee pääosin pääsykokeisiin lukiessa, kun voisi tehdä paljon muutakin, esim meikkailla ja ottaa makeita kuvia (oon löytäny ihan mahtavia poseeraus-maisemia ja aion toteuttaa siellä pari taruolentolookkia joita oon kehitelly..sittenkun mulla on aikaa), kauniilla säällä voi myös grillata ja syödä jäätelöä:

Photobucket

tässä on grillaantumassa hot wingsit:

Photobucket

ja tässä grillaantuu jotain hieman eksoottisempaa:
Sampan ja Sampan ystävien ruma maalaus nimeltään Vappu ja osa tätä taiteellista ideaa oli kuulemma polttaa se ja näin ollen symbolisesti tapetaan oikea vappu. Mun mielestä näyttää että toi maalaus huutaa tuskasta
Photobucket

Photobucket

tänään käytiin vähän pyörähtelemässä oulun keskustassa

Photobucket

Photobucket

Samppa ja suklaapehmis:

Photobucket

Minä ja mansikkapehmis:

Photobucket

ja pehmiksestä tuli jano, joten piti mäkkäristä hakea soodavesi

Photobucket

Photobucket

ihanaa kesää kaikille!

-Jenni-

Ei kommentteja: