9. toukokuuta 2010

mun Mutsi


Heti alkuun viikon taidepläjäys:
Lapinkultamaisema
Photobucket

Ja seuraavaksi puhetta äideistä, koska on äitienpäivä. Aina sanotaan että on lottovoitto syntyä Suomeen, mutta mä olen se onnekas joka on voittanu jättipotin, sillä mä olen syntynyt maailman parhaimmalle äidille! Mun äiti on fiksu, se osaa laittaa maailman parasta ruokaa, äiti kuuntelee ku mulla on harmeja, äiti on lapsenmielinen, muttei lapsellinen. Mun äiti on mun idoli ja semmonen äiti jollainen haluaisin itsekin olla lapsilleni jos niitä joskus saan.

Mä en olis tässä ilman mun äitiä, ensinnäkin siitä syystä että se on tehny ja synnyttäny mut. Toisekseen äitini pelasti mut viisivuotiaana tukehtumasta kymmenpenniseen, jonka olin tyhmyyksissäni kurkkuuni tunkenu ja kolmanneksi n. 6-vuotiaana heräsin keskellä yötä siihen etten saanut happea (kyseessä oli kai joku kuristustauti) ja äiti soitti ambulanssin paikalle.

Äitini ansiosta mun elämässä on paljon asioita joita ei olisi ilman häntä, mulla on maailman ihanin poikaystävä ja sekin on tavallaan äitini ansiota. Eikä mulla olis lapsuudessa ollu maailman parhaimpia teemasynttäreitä ilman äitiä. Äiti on aina uskonu muhun, eikä oo pitäny mua tyhmänä tai kykenemättömänä toteuttamaan mun unelmia, joten saan kiittää äitiäni siitäkin että hän on rohkaissut minua elämässäni.

Tästä ja monesta muustakin syystä just mulla on se maailman parhain äiti.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille, olkaa tekin maailman parhaita!

-Jenni-

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihan tässä äidille tulee tippa linssiin. Kiitokset Rakas tyttäreni!