22. toukokuuta 2010

riippuvuutena rusketus

Viikko hurahti taas nopeesti ja mua on ottanut päähän se, että mä missasin kaikki hellepäivät työharjoitteluni vuoksi, samalla tajusin miksi olin niin ärsyyntynyt tästä asiasta: Mulla on ruskettumis riippuvuus.

Nimittäin ahdistun jos en pääse ulos kun aurinko paistaa, ärsyynnyn kun Samppa on mua ruskeampi. En käytä aurinkorasvaa, koska pelkään että se estää ruskettumiseni. Pakotan itseni aurinkoon aina kun se on mahdollista ja välillä olen helpottunut kun sataa vettä, sillä silloin voin tehdä muutakin kuin maata aurinkoa ottamassa. En kestä ihmisiä jotka ovat minua ruskeampia :D

Photobucket

Photobucket

Sain trendi-lehdeltä tilaajalahjan:
Photobucket

Ja kylmänä tuulisena päivänä otan aurinkoa sisätiloissa :D Sampan mielestä tämä oli jo huvittavaa.
Photobucket

-Jenni-

4 kommenttia:

THE DIVINITUS kirjoitti...

ohh i used to tan that way ;)

syys kirjoitti...

Ihana mekko, ihana usketuskuva!

Mari kirjoitti...

haha, ihana tuo rusketuskuva : D

Mirre kirjoitti...

haha, aika jännä paikka ottaa aurinkoa x) käy se noinkin. Ootan innolla että pääsisin tänä kesänä grillaamaan! yam