11. marraskuuta 2011

Mentiin eilen ihanien tyttöjen kanssa juhlimaan harjottelun loppua Kaarleen hoitsujen bileisiin. Mä olen huomannut, että juhliminen on parasta melkeinpä selvin päin (harrastan tätä aika useasti). Alkuillasta tuli juotua vain viinilasillinen ja pari skumppalasillista.

Photobucket

Oli todella kivaa päästä pitkästä aikaan heilumaan tanssilattialle (mulla on aina sellainen riehumismeininki päällä, että säikytän tanssilattialla kaikki ihmiset vähintään viiden metrin päähän musta, toimin hyvänä tilanraivaajana)

Photobucket

Etkot pidettiin siis Suvin luona syöden ja juoden ja jutellen.

Photobucket

Saatiin illan aikana tosi imartelevia kommentteja miehiltä. Ensimmäinen vastaantulija kysyi, että ollaanko me tytöt menossa pi**ua jakamaan.. Suvi onneksi haistatteli sille takasin. Seuraavat vastaantulijat katsoi meitä ensin pitkään ja sanoivat toisilleen: " Nääääääh". Nuo kommentit enemmänkin nauratti kuin lannisti ja naureskellen mietittiin kannattaako sinne baariin edes mennä kun noin imartelevia kommentteja ollaan saatu jo ennen sisälle pääsyä. Kaarlessa sainkin sitten kolmannen imartelevan kommentin Sampan ystävältä joka kysyi minulta, että mitä ihmettä mä olen tehnyt naamalleni.

Photobucket

Ilmeisesti en siis ollut ihan hehkeimilläni. Hauskaa oli kuitenkin jokatapauksessa!

Photobucket

Kannattaa muuten opiskella Vakalla jos haluaa iskeä miehen, tosi moni tuli ihmettelemään meiltä että mitäs me oikein opiskellaan, kun haalareiden väri on niin erikoinen. Onhan se pinkki aina hot!

Photobucket

Lähdettiin kotia päin vasta kolmelta yöllä ja minä raahasin Sampankin mukanani yhtämatkaa.

Photobucket

Suosittelen muuten kaikille Seppälässä myytäviä kolmen luomivärin wet 'n wild paletteja, joissa on tosi hyvä pigmentti! Silmämeikkiini käytinkin wet 'n wildin spoiled brat -palettia.

-Jenni

Ei kommentteja: