12. elokuuta 2011

hullu


Saatan kuulostaa yhdeltä kellokosken potilaista.

Photobucket

Totuushan on kuitenkin se, että mulla on herkkä mieli ja todellisuuteni rajat saattavat helposti hämärtyä vilkkaan mielikuvitukseni vuoksi.

Photobucket

Äiti tuli eilen pelastamaan mut demoneilta.

Photobucket

Myönnetään, olen katsonut liikaa supernaturalia ja ruvennut pelkäämään omassa kodissani.

Photobucket

Tiedän, olen jo 22 vuotta ja pitäisihän minun tietää, että mörköjä ei ole olemassa.

Photobucket

Mielikuvitukseni uskotteli minulle kuitenkin, että kämpässämme on joku ja kuulin ovien narahtelua.. En saanut enää nukutuksi.

Photobucket

 Tulin siis hermolomalle Kiiminkiin äidin helmoihin ja mikäs sen parempaa kun täällä saa aamiaisenkin sänkyyn ;D. Lähden huomenna takaisin Ouluun ja kohtaan henkiset demonini ja unohdan hetkeksi supernaturalin katselun.

-Jenni-

Ei kommentteja: