27. elokuuta 2011

Jäähyväiskirje

Hei! En kuitenkaan ole tekemässä itsemurhaa, vaikka otsikko antaisikin niin ymmärtää. Vihdoinkin olen päättänyt olla jatkamatta tätä blogia...tai ainakaan samoissa määrin kuin aikaisemmin. Kun aloitin uudestaan keväällä blogini kirjoittamisen, se tuntui mukavalta puuhalta..mutta nyt kun yliopistoelämäni on jälleen lähtenyt käyntiin ja lukijoita on kertynyt pieni määrä olen enemmänkin ahdistunut blogini tekemisestä, enkä osaa kirjoittaa sitä enää itseni iloksi, vaan pyrin pikemminkin kirjoittamaan sitä muiden iloksi.

Tuijotan blogini tilastoja ja nyt lukijamääräni laskua ja en tunne pystyväni tarjoamaan tälle blogille enää mitään, juuri siksi että olen kadottanut sen kirjoittamisen mielekkyyden ja olen liian kriittinen itseäni kohtaan. En kuitenkaan aijo lopettaa aivan täysin. Aijon kirjoittaa vain silloin kun minulla todella on jotakin aihetta ja INNOSTUSTA siihen. Inspiroidun edelleen meikkijuttujen tekemisestä ja olen varma, että kun saan niitä tehdyksi tulen laittamaan kuvia tänne. Teitä kuitenkin suosittelen lopettamaan blogini seuraamisen, ettei se roiku turhan panttina seuraamienne blogejenne listoilla.. blogipäivityksiä nimittäin saattaa tulla niinkin harvoin, että se käy jopa turhauttavaksi.

Kiitokset kuitenkin kaikille kaikesta ja erityisesti siitä kannustuksesta mitä olen saanut! :)
Vauhdikasta syksyä kaikille!!


Photobucket

-Jenni-

5 kommenttia:

Sonia kirjoitti...

Pöh, en varmasti poista, mitä siitä haittaakaan on tuolla Bloggerissa. Sittenhän mä en huomaisi, jos postaatkin taas! Oisin kyllä halunnut, että olisit jatkanut, mutta tietysti sinä teet päätöksen. :)

Opiskelujen jatkoa ja syksyn jatkoa, tuu nyt ees välillä takas piipahtaan. :)

Jenni kirjoitti...

Kiitoksia mukavasta kommentista :) No siis tulenhan minä toki tätä päivittämään jatkossakin (kyseessä siis ei ole taaskaan lopulliset jäähyväiset :P), mutta en halua enää kokea blogiani painostavaksi opiskeluideni ohella (ahdistun helposti kaikesta turhasta), joten en aio päivittää tätä sillä tahdilla kuin monet muut bloggaajat vaan ainoastaan sen mukaan kun on sellainen fiilis :) kirjoitin myös tuon tekstin siksi ettei kukaan luule minun kuolleen tai kadonneen täysin

Anonyymi kirjoitti...

voi ei :((
toivottavasti saamme kuitenkin silloin tällöin postauksia! Tämä on erittäin mukava blogi,ei ollenkaan sellainen kuin joidenkien blogit jotka on esim. koko ajan täynnä uusien ostoksien esittelyä..
Mukavaa opiskelua! :)

Noora kirjoitti...

En mä ainaskaan sua poista. ;)

Ps. Tuo kuva on ihan loistava!

Rania kirjoitti...

Mikä ihana kuva!!