10. heinäkuuta 2011

5 min Smokey eye

Päädyin äskettäin demi.fi-sivuille erääseen keskusteluun, jonka otsikkona oli:" Mitkä blogit ärsyttävät ja miksi?" Joku oli laittanut keskusteluun minun blogini osoitteen ja kirjoittanut:" -Muija vaikuttaa vähän tyhmältä. Niinku se olis lyöny päänsä pienenä jossain ihan liian kovaa". Kommentti nauratti minua, siitäkin huolimatta että olen itse pohtinut tyhmyyttäni usean vuoden ajan ja ottanut siihen liittyvät kommentit hyvin henkilökohtaisesti. Hauskinta jutussa oli se, että minä todellakin olen lyönyt pääni pienenä (n. 2 vuotiaana) ja aivan liian kovaa pudotessani pinnasängystäni päälleni. Äitini kuvaili tömähdyksestä lähteneen äänen olleen kumahdusmainen, niinkuin pää olisi haljennut, joten ehkä syy tyhmyyteni todelakin on se putoaminen.

Jokatapauksessa, tässä olis maailman nopein smokey-eye (hieman sotkuinen sellainen) resepti:

Photobucket

Photobucket

Tarvitset:
-mustan kajaalin (kohl)
- mustaa ripsiväriä
-ripsen taivuttimet
-siveltimen
-nuden sävyistä huulipunaa
-glitteriä

Photobucket

Aloita levittämällä kajaalia koko liikkuvalle luomelle, sekä silmän "vesirajaan". Tämän jälkeen ota sivellin ja häivytä kajalkynän jälkeä liikuttamalla sivellintä pyörivin liikkein värin päällä ja erityisesti sen reunoilla. Tämän jälkeen ota glitter ja levitä sitä koko liikkuvalle luomelle ja alaluomelle. Tämän jälkeen taivuta ripset ja lisää ripsiväriä. Lopuksi laita huulillesi huulipunaa. Ja voila! Olet valmis.

2 kommenttia:

Eleonora kirjoitti...

Haha nauroin tolle tyhmyys jutulle :D Mut hei kiva postaus ku oon aina yrittäny tehä tota smokey eyesia mutten oo ikinä onnistunu sillee kunnolla :/ Ehkä nyt onnistaa! :D

Jenni kirjoitti...

Kiva jos tykkäsit, ja toivottavasti oli apua :)