14. heinäkuuta 2011

Syntymäpäivälahja minulta minulle

Ostin itselleni tänään syntymäpäivälahjan. Oikeastihan synttärini ovat vasta ensiviikon maanantaina, eli 4 päivän päästä, jolloin täytän 22 vuotta.

Photobucket

Aamulla siis heräsin tämän näköisenä (okei myönnettäköön, että meikittä kuitenkin):


Photobucket

mutta jo puolenpäivän jälkeen näytin tältä:


Photobucket

Elikkä ostin itselleni uudet hiukset, tosinsanoen kävin kampaajalla ja pyysin ruskeaa tukkaa.


Photobucket

Hiukseni kuitenkin värjättiin dark blond-sävyllä, eli ilmeisesti kaikesta huolimatta jäin blondiksi ;) 


Photobucket

Lisäksi olen pitkään toivonut otsatukkaa ja pyysinkin sitä edellisellä kampaajareissullani, mutta silloin sitä ei minulle leikattu. Tällä kertaa sen kuitenkin sain ja olen siitä iloinen.


Photobucket

Itse olen tyytyväinen uuteen hiustyyliini. Kertakaikkiaan siis onnistunut syntymäpäivälahja.

<3:llä Jenni

3 kommenttia:

Hei mähän lennän kirjoitti...

HOLY SHIT NOI Hiukset on hottikset! Vittu sä oot hyvännäkönen!

Jenni kirjoitti...

hahahah :D:D Kiitos, tämä merkitsee paljon sinun sanomanasi :)

Rania kirjoitti...

Vau todi siistit! Voin Samoa, et sopii oaremmin kun entiset, vaikka Melin sopi sulle hyvin! Eli nää sopii TOSI hyvin!!