14. heinäkuuta 2011

jälleen yksi äärimmäisen pitkästyttävä video

Mä oon jotenki jääny koukkuun näihin Smokey-eye lookkeihin. 

Photobucket

Uudesta tukastani inspiroituneena halusin tehdä ruskeahenkisen smokey-eye meikin itselleni (vaikka en olekkaan lähdössä minnekkään ja pesin meikit pois heti saatuani ne valmiiksi)

Meikkaaminen vaan on niin kivaa ja rentouttavaa..

Photobucket

yksinkertaisesti nautin siitä!

Photobucket

Jos kiinnostaa miten minä noin suunnilleen tämän meikin tein, niin alla on tönkkö-video (missä näkyy pääosassa vain minun hiukseni [en osaa editoida/ en pysty]) ja varoitus! Video on äärimmäisen pitkästyttävä ja pitkäveteinen!!




(hehhe.. mikä aloituskuva tolla videolla on :D)

<3:llä Jenni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei sulla menee noi sivupalkit kyllä ihan päin vittua :/ Bloglovin':in Eiffeli on ties missä ja toisen puolen kuukudet menee tähän tapaan:

H
e
i
n
ä
k
u
u

Tuskin tarkoituksellista?

Jenni kirjoitti...

joo oon itseasias huomannu :D mutta oon todella surkea kaikkien sivustonmuokkaus jutskien kanssa.. hmm, pitäisi ehkä yrittää tehdä asialle jotakin :) Kiitos kommentista!