20. heinäkuuta 2011

Auringossa nukkumista

Mulla on "syömishäiriö". Se on vähänniinku bulimia, mutta ilman sitä oksentamista, pelkästään ahmimista. Mun piti kipata mun synttärikakun jämät roskiin (1/4 kakkua) tän ongelman takia, koska ei ole kovin terveellistä että mä ahmin pelkkiä sokereita ja kovia rasvoja.


Photobucket


Tänään lähdin kaiken sen kakunsyönnin jälkeen löhöömään rannalle. Tiedän, että parempi vaihtoehto olis ollu se liikunta, mutta koska on niin kuuma en jaksa edes tuhlata ajatusta moiselle.

Photobucket

Nukahdin aurinkoon. Suuri virhe! Päänsärky iski myöhemmin huonon nesteytyksen vuoksi ja piilarit takertuivat silmämuniin kiinnni. Hyvät unet kyllä sain.

Photobucket

Kävin myös tänään siellä kirjastossa sen kirjastokortin kanssa.

Photobucket

Mukaani kirjastosta tarttui kirja nimeltä Kirjavaras (hahah :D Hyi, kattokaa tota mun oikeeta jalkaa, näyttää ihan näivettyneeltä)

Photobucket

Sen pituinen se. Nyt yritän nesteyttää itseni kuntoon.

-Jenni-

7 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Oo onnellinen, ettet harrastanut mitään liikuntaa tänään. Mä tein nimittäin sen virheen et kävin siinä aamupäivästä juoksemassa... Ei ollut hyvä idea, voin kertoa. :D

Jenni kirjoitti...

Joo onneks en tehny mitään niin tyhmää :D

HMT kirjoitti...

Jenni sulla on ihana uus tukka!

-Tari

Jenni kirjoitti...

Kiitos Tari :) Tykkään iteki tosi paljon.

Rania kirjoitti...

Näytät trooppiselta hedelmäsalaatilta! =D

Jenni kirjoitti...

hehe.. joo mulle itelleni tuli mieleen joku chiquita-nainen

Rania kirjoitti...

joo vaan hedelmäkori-hattu puuttuu :D