21. heinäkuuta 2011

Luonnollista

Musta kuoriutui tänään pieni luontokuvaaja ja innostuin itseni ohella kuvaamaan luontoakin.

Photobucket

Oulu on yllättävän kaunis kaupunki, jos sitä pysähtyy hetkeksi katsomaan.
Photobucket

Mulla ei oikeastaan ole mitään sanottavaa tai kerrottavaa.

Photobucket

Paitsi se, että mua ärsyttää kun en ole 6.8 Helsingissä.

Photobucket

Se ärsyttää mua siksi, että sillon järjestetään Lutkamarssi/Slutwalk.

Photobucket

Olisin halunnut olla mukana marssissa,sen vuoksi että Slutwalk haluaa lopettaa raiskauksen uhrien syyllistämisen.

Photobucket

Ihan kerrottakoon, että itse en ole ikinä joutunut raiskauksen uhriksi, mutta marssin idea on mielestäni hieno.

Photobucket

Se perustettiin Kanadassa paikallisen poliisin neuvoessa opiskelijanaisia olemaan pukeutumatta kuin lutkat, jotta voisivat näin välttää raiskauksen uhriksi joutumisen.

Photobucket

Mielestäni jokaisella kuuluu olla oikeus pukeutua miten lystää, kunhan pukeutuminen on hyvän maun mukaista (tarkoitan tällä, että mielestäni sukupuolielimet ja nännit pitää olla peitossa)

Photobucket

Lisää Slutwalkista voi lukea uusimmasta Cosmopolitan-lehdestä, mistä itse bongasin jutun.

-Jenni-

5 kommenttia:

Rania kirjoitti...

Pitäiskö mielestäsi myös miehien nännit peittää? Ihmettelen vaan :)

Jenni kirjoitti...

no mä mietin tota, ja kyllä ne mun mielestä pitää yhtälailla peittää julkisissa paikoissa (uimaranta tietenkin eriasia). Mutta ehkä se johtuu kulttuurista mihin on kasvanu, että naisten tulee mun mielestä suuremmalla syyllä peittää nänninsä, ihan vaan sen takia että naisten rinnat on tarkoitettu myös vauvojen ruokailupaikoiksi ja tästä suusta ne on isommat ja huomiota herättävämmät. Mutta kyllä miestenkin on mun mielestä hyvän maun nimissä käytettävä paitaa.

Jenni kirjoitti...

ei suusta ku syystä, en osaa kirjottaa :D

imlacking kirjoitti...

Toi on yksi suosikkipaikkojani Oulussa, samoin kuin vieressä oleva Ainolan puisto :).

Jenni kirjoitti...

Joo mäki tykkään :) Tosin oon kyllä kuullu, että ei oo kamalan turvallista liikkua pimeään aikaan hupisaarten alueella, mutta päivisin nuo paikat on kyllä todella kauniit!