25. toukokuuta 2011

Aamukaste

Kuten jo eilen vähän arvailin nin tänään toden totta heräsin siihen pahuksen flunssaan.. tai itseasiassa se iski jo illalla. En tosin tiedä onko kyseessä allergia vai vilustuminen tai olenko mahdollisesti niin epäonninen että olen saanut molemmat. No joka tapauksessa, tämä päivä meni niin sanotusti harakoille ja pääsääntöisesti makoilin sängyssä lukemassa Harry Potteria tai vaihtoehtoisesti istuin tietokoneella Housea katsoen.

Iltapäivästä kuitenkin kyllästyin tylsyyteeni ja kävin ostamassa peilin tähän huoneeseen ja sen myötä innostuinkin vähän sotkemaan kasvojani.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No eipä tuo mitään kovin ihmeellistä tai hienoa ole, mutta hauskaa ainakin! 

Oon tänään vähän miettinyt, että onko musta tullut ylimielinen yliopiston kautta, koska joka kerta kun mä törmään täällä Hyvinkäällä johonkin tuttuun niin ajattelen:" Mahtaa tollakin mennä huonosti ku ei ole päässyt Hyvinkäätä kauemas elämässään." Mutta toisaalta miks kenenkään tarvitsisikaan jos viihtyy nykyisessä elämäntilanteessaan, eikä toisaalta Hyvinkäässä mitään vikaakaan ole. Ja onhan olemassa niitäkin tapauksia, jotka tulee viettämään lomaansa Hyvinkäälle, niinkuin esimerkiksi minä joka heti ensimmäisenä päivänään täällä törmäsi kymppiluokan opettajaansa, joka aivan varmasti ajatteli samansuuntaisesti kuin minä tuossa ylempänä.

Photobucket

Ja toisaalta, mähän tässä olen aika luuseri kun olen soluttautunut poikaystävän solukämppään vailla kesätyötä.
Joten ehkä lopetan tämän toisten tuomitsemisen ja vilkaisen peiliin (jonka ostin tänään ;))!

<3:llä Jenni

Ei kommentteja: