14. toukokuuta 2011

Kesän pläänit

Alle viikko enään.. siis siihen, että pääsen takaisin "juurilleni" Hyvinkäälle. Aika mahtava fiilis, tietenkin harmittaa kesätyöt tai lähinnä niiden puute. Mun mielestä kaikille opiskelijoille tulis taata työtä kesäksi! Onneksi kuitenkin on se mahdollisuus, että saa nostettua opintotukea kesälläkin, harmi vaan että laina kasvaa siinä samalla. 

Toinen asia jota odotan innolla on kesän ruotsinmatka! Lähetin Ranialle (serkulleni) viestiä, että sopiiko jos tulemme kesällä käymään ja hän vaikutti olevan asiasta yhtä innoissaan kuin minäkin.

Photobucket

On kiva päästä edes jonnekin ulkomaille tänä vuonna, ei väliä vaikka se olisikin naapurimaa.

Photobucket

Kolmas asia mitä odotan kesältä on Linnanmäen reissu! Puhuin Sampan kanssa ja sovittiin, että voitais Heinäkuussa mennä lintseileen ehkä parin kaverin kanssa. Se uus laite "Ukko" vaikuttaa aika pirun mahtavalta!

Photobucket

Tietty mulla saattaa tulla hieman ikävä Oulun ystäviä, mutta syksyllä viimeistään tavataan.
Innoissani puolestani olen siitä, että näen Hyvinkään ystäviäni pitkästä aikaa.

Photobucket

Kesän "päätyöksi" olen suunnitellut auringon ottoa (jollei kunnollista työtä ilmaannu), joten toivottavasti Elokuun lopulla olen kunnon papu!

Photobucket

Photobucket

Ostimpa tänään muuten uudet aurinkolasit, kun entiset meni hukkaan:

Photobucket

ja lopuksi taidepläjäys musta ja banaanista :D:D:D

Photobucket

<3:llä Jenni

5 kommenttia:

Rania kirjoitti...

Joo olen innoissaaaan =D tule pian!!

Jenni kirjoitti...

Mäkin olen innoissani :)!

Rania kirjoitti...

vihuuuu!!! =D
millon aiotte tulla?!?!

Jenni kirjoitti...

Sitä mun pitiki kysyä :) Koska sulle sopis parhaiten?

Rania kirjoitti...

Juu no oikeastaa mulla on vasta loma elokuussa, joten parasta on tulla joku viikonloppu! välillä mul on 3 päivää vaapaata kerralla, sillon olis tietty paras! En oo saanu vielä heinäkuun työvuoroja, eli en tiedä vielä, mut jos kesäkuussa tuutte nii oon 3 päivää vapaa just juhannuksena.. mitä te aiotte sillon? Mä kyl oisin haluunnu lähtee suomeen sillon ;)