14. toukokuuta 2011

PIKNIK

Perjantai 13 ei suotta ole epäonnenpäivä, minulle se ainakin osaksi oli sitä. Päivä nimittäin alkoi työhaastattelulla joka kuvainnollisesti meni päin persettä. Työpaikka johon pyrin oli eräs hotelli, lähdin siis varhain aamulla talsimaan kohti kyseistä paikkaa. Minut haastatteli erittäin mukavan oloinen mies ja hänen naispuolinen avustajansa. Kaikki sujui ihan mukavasti siihen asti kun mies alkaa höpöttää mulle englanniksi: " We always test our employees english skills, so would you please tell us how good you are speaking english?" (tai jotakin siihen suuntaan).. Ja mähän tietty menin ihan lukkoon ku yhtäkkiä pitää puhua englantia niin, että joku arvostelee sitä. Huoh, no vaikka mä tiedän osaavani melko hyvin englantia niin mä jäädyin totaalisesti ja sopersin jotaki:" Actually I can understand english very well, but speaking it has never been my.. öömmm.. what is the word? Strongest? best? something.... :D:D" No en ihmettele etten saanut sitä työtä.

Myöhemmin päivällä menimme piknikille ystävieni kanssa Ainolan puistoon ja mukavaa oli. Olin jopa leiponut kakkua joka oli ällömakeaa.




Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Mutta onneksi epäonnikin vaihtui iltaa myöten onneksi. SUOMI - VENÄJÄ 3-0 voitto!!!!!!

<3:llä Jenni


Ei kommentteja: