24. toukokuuta 2011

migreeniä ja ankeita olosuhteita

Mulla on kohta kaksi päivää kestänyt päänsärky meneillään, mutta onneksi se on pian ohi! Onko kukaan ikinä miettinyt, että voiko miehillä olla migreeni? En ainakaan itse ole ikinä kuullut kenenkään miehen valittavan hirvittävää toispuoleista hedaria tai näköhäiriöitä. Eilinen päivä meni lähinnä sängyssä maaten ja jaffaa juoden, ruokahalu oli poissa ja ainoa asia mikä meni alas oli piltti, siis semmonen lasten ruokamössö (ei mikään hedelmäsose).

Tämä päivä alkoi onneksi hieman paremmissa merkeissä! Aurinko paistoi mukavasti ikkunasta ja aattelinpa lähteä "rannalle" tohon läheiseen lätäkköön. Lyhyeksi kuitenkin jäi auringon otot kun tuuli niin hirvittävästi, että huomenna mulla on varmaan migreenin sijasta flunssa.

Photobucket

Tuntuu ihan tyhmältä, ku aika suuri osa mun vaatteista on Oulussa ja en fiksuna likkana luullut tarvitsevani muuta kuin sortseja ja toppeja.. pitkähihaiset ja lämpimät vaatteet ovat siis melko vähissä ja ulkona ei kuitenkaan ihan vielä pärjää niissä "kattokaa mun ruskettuneita sääriä ja olkapäitä"-vaatteissa. Onneksi tän kesän hittituote on noi maksimekot! Joten ei sääriä hirmusesti palele!

Photobucket

Photobucket

On aina yhtä shokeeraavaa lähteä käymään asioilla Hyvinkään keskustassa, nimittäin kattokaa mitä ne on saaneet täällä aikaan sinä 2 vuoden aikana jotka mä olen asunu Oulussa! Mun ihana lapsuuden/nuoruuden ympäristöni on tuhottu ja tilalle rakennetaan betonihelvettiä!

Photobucket

Onneksi kuitenkin jotakin vanhaakin on säilynyt, nimittäin Hyvinkään Willatehdas.

Photobucket

Photobucket

Lopuksi vielä video siitä kuinka ankeissa olosuhteissa mä tällä hetkellä elän (okei, tiedän että miljoonilla muilla ihmisillä ei välttämättä ole edes kattoa pään päällä joten ei pitäisi valittaa). Yksi asia mitä mä Oulusta todellakin kaipaan on meidän ihana keskustan kämppä ja leveä sänky! Miettikää kuinka epämukavaa kahden ihmisen on nukkua tuossa yhden hengen sängyssä! Taidanpa hakea iskältä lähipäivinä patjan lainaan..



<3:llä Jenni

3 kommenttia:

jani.t kirjoitti...

hienoja kuvia ja loisto blogi muutenkin:)
Jos sinua kiinnostaa mallikuvat, muotikuvat, tai muuten vaa kuvaus ja valokuvaaminen käy tutustumassa:)

http://differentstudio.blogspot.com

Noora kirjoitti...

No huh, mä en ikinä pystyisi nukkumaan jonkun toisen kanssa noin kapeassa sängyssä. :D Hyvä ku pystyn siihen yksinäni. Pitää olla tarpeeksi tilaa pyöriä ja kääntyillä!

Jenni kirjoitti...

Joo no usko pois, että joka paikka kipeenä! ei oo ihan mitään maailman mukavinta touhua nukkua noin kaposessa sängyssä :/ kunpa vaan jaksais hakea sen patjan :P