28. toukokuuta 2011

Sadepäivän piknik

Mitä kivaa voi tehdä päivänä joka näyttää niin murheelliselta, että taivaalta voisi alkaa sataa kyyneliä?
Alunperin oltiin ajateltu käydä Porvoossa, mutta se ajatus kariutui huonon sään vuoksi, eikä mua huvittanut tuijottaa koko päivää Housea, vaikka hän onkin hyvin viehättävä ja hauska lääkäri. Niinpä mä keksin (koska olen hyvin kekseliäs ja ihanan viihdyttävä naishenkilö (ja tälläisiä henkilöitä tapaa vain elokuvien päärooleissa tai maanis-depressiivisten-kokoontumisissa)), että pidetään piknik sisällä! Jeij, kuinka hauskaa! (mistäköhän johtui, että mä olin ainoa meistä kahesta joka innostui tästä ideasta?)

Photobucket

Käytiin kaupassa hakemassa piknik-tarvikkeita, mm. punaviiniä, perunasalaattia, mansikoita, valkosuklaata, viinirypäleitä, ohravarrasta ja kanaa meiltä löytyikin jääkaapista

Photobucket

Me syödään nykyään ruokamme tollasilla muoviaterimilla, koska ei olis mitään järkeä ostaa teräksisiä, jotka meillä siis on jo Oulussa.

Photobucket

Mansikat oli ihan superhyviä! (vaikka olivatkin Espanialaisia)

Photobucket

Photobucket

En oo ikinä juonu näin tujua/tulista viiniä, mutta johtui varmaan siitä että tämä taisi olla niitä viinejä joita kuuluu pitää korkki auki vähintään puolituntia ennen juomista.

Photobucket

Nyt tissuttelen viinin jämiä ja parannan maailmaa!

<3:llä Jenni

Ei kommentteja: