23. kesäkuuta 2011

Blondi vs. Fiksu

Känkkäränkkä lähti kylästä ja tilalle tuli Hymy-Hilla ja illalla Itku-Iita.

Luin eilen Cosmopolitanista mun horoskooppia ja siinä sanottiin vahvuuksieni olevan luovuus, intohimo ja lojaalisuus. Heikkouksiani puolestaan olivat ailahtelevaisuus, epäily ja varautuneisuus. Tuo ailahtelevaisuus pitää täysin paikkansa! Välillä epäilen (epäilyskin näköjään sopii!) että olenko mä joku maanis-depressiivinen kun mieliala heittelee hyper-iloisesta alakuloisuuteen sormia napsauttamalla.

Photobucket

Oli niin tai näin, pyrin kääntämään heikkouteni vahvuuksikseni. Eikös se niin menekin, että kaikki suuret taiteiljat yms. henkilöt ole olleet joko alkoholisteja tai maanis-depressiivisiä? Joten ehkä tuo vahvuuksissani oleva luovuus onkin tulosta ailahtelevaisuudestani.

Photobucket

Cosmossa kerrottiin myös seksikkyyteni salaisuus (jes vihdoinkin! Tätä tietoa mä olenkin tarvinnut, sillä kaupassa pakastealtaatkin rupeaa sulamaan kun mä haen jäätelöä, sillä oon niin hot!) ja paljastui, että se on yksinkertaisesti mun huumorintaju ja itsevarmuus. 

Photobucket

Samppa kuitekin väitti, että mä en ole kovinkaan itsevarma ja aloin miettiä asiaa tänään. Mä kyllä koen olevani itsevarma tietyillä alueilla, en esimerkiksi koe olevani ruma tai tylsä, mutta toisaalta mun on hirveän vaikeaa uskoa olevani fiksu.

Photobucket

Mulle on annettu paljon lempinimiä liittyen ehkä jollain tavalla osittaiseen hölmöyteeni, kuten "Blondi-Jenni" ja "Jälkijunajenni" :D Hauskojahan nuo nimet ovat, enkä ole ikinä niistä loukkaantunut tai pahastunut.

Photobucket

Tiedän olevani blondi (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) ja ehkä omassa mielessäni assosioin sen jollain tavalla fiksuuteen. Toisaalta saan itseni ja muut usein nauramaan hölmöydelläni, joten en pidä blondiuttani siinä mielessä huonona asiana.. mutta usein se saa minut miettimään, olenko tyhmä?

Photobucket

Mutta nyt tässä miettiessäni kumoan ajatuksen siitä, että blondius liittyisi millään tavalla fiksuuteen, sillä eräs tuntemani ihminen on mielestäni maailman fiksuin, mutta silti hän on blondi (puhun nyt omasta äidistäni).

Photobucket


Fiksuus ei kai ole pelkkää viisautta, sen täytyy olla paljon muutakin. 

Photobucket

Ehkä muut ovat viisaita ja sivistyneesti älykkäitä, mutta minä olenkin blondi ja tunne-älykäs. Enkä itseasiassa vaihtaisi kumpaakaan piirrettäni mihinkään, sillä varmasti blondiuteni ansiosta olen niin hemmetin huumorintajuinen!

Tässä vielä keskustelu jonka Samppa ja minä kävimme eilen:

J:" Oonko mä fiksu?"
S:" Oot, sähän oot yliopistossa."
J:" mutta mä oon niin blondi!"
S:" Sitä suuremmalla syyllä sä olet fiksumpi kuin moni muu. Sä olet blondi ja siitä huolimatta yliopistossa"

<3:llä Jenni

6 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Blondius on vaan mielentila. ;) Oonhan mäkin ihan ylipöljä ja blondi suurimman osan ajasta, vaikka mun tukka onkin melkein musta. :D

Kivaa tuo luomiväri!

masa kirjoitti...

empä ole yhtä kaunista naista nähnyt :)

masa kirjoitti...

tahtoo sähköpostisi olet jumalainen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jenni kirjoitti...

Hahhahhahah.. päivän naurut :D

masa kirjoitti...

se on mukavaa että mies kun on tosissaan että naurattaa :/ eihän siinä sit!

Jenni kirjoitti...

Nauroin lähinnä itselleni.. Kesällä sitä jaksoi vielä nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen, toista se on nyt. Piristit kyllä päivääni ja kiitokset siitä :) Photoshopille menee kans kiitokset ;)