14. kesäkuuta 2011

serkukset kuin ilvekset?

Mun elämään on mahtunut paljon ihmisiä, jotka mä olen jossain vaiheessa kadottanut, mutta jotka mä olen kuitenkin myös jossakin vaiheessa löytänyt.

Photobucket

Sanna on yksi näistä ihmisistä.

Photobucket

Kadotin (henkisesti) Sannan joskus kymmenen vuotta sitten ja nyt vihdoin tuntuu että mä alan löytää ne kadonneet palaset.

Photobucket

tai ehkä se meneekin niin, että mä en löydä vaan Sanna itse löytää vihdoinkin tiensä kotiin.

Photobucket

jokatapauksessa olen iloinen.

Photobucket

Silloin kun tuntee taas tunnetasolla löytävänsä ne rakkaat ihmiset, tuntee samalla löytävänsä ne palaset omasta sydämestä, jotka joskus katosivat tuon ihmisen mukana.

Photobucket

Elämä maistui tänään omenakaurapaistokselta vanilijajäätelön kera.

Photobucket

ja kuulosti Bob Marleylle

Photobucket

Vaikka ollaankin Sannan kanssa vähän niinkuin yö ja päivä (päivänsäde ja menninkäinen)

Photobucket

niin silti löydetään ne hetket jolloin yö ja päivä ovat yhtä

Photobucket

Auringonpimennyksessä yö kohtaa päivän, kuu kohtaa auringon

Photobucket

Tämä päivä oli taas elämisen arvoinen!

Photobucket

Ja löysimpä tällaisen kukkaron. Nyt pistetään kolikot sukanvarteen!

<3:llä Jenni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Rakastan sua Jenni <3

Jenni kirjoitti...

niin mäkin sua Anonyymi! <3 :)

Anonyymi kirjoitti...

Sait mut kyyneliin (; Nähdään taas pian. <3: Keiju

Rania kirjoitti...

Serkku sinä olet ilves!
Tämä kommentti oöi sannalle :D