12. kesäkuuta 2011

Kirpparilöytöjä!

Tässä tulee vielä tämän päivän kirpparilöydöt:

1. Papukaijakorvakorut (0,20€)

- Mä oon himonnu tälläisiä korvakoruja siitä lähtien kun ensimmäisen kerran näin ne Suvimarialla (hah! Mikä kopioija mä olenkaan)

Photobucket

2. Make Up Storen luomiväri Aquarius (0,50€)

- Tää oli jo niin halpa että meinasin pyörtyä! Make Up Storen luomiväreistä saa normaalisti pulittaa sen 15-20€

Photobucket

3. Sininen lyhythihainen (2€)

- Tykästyin nappeihin, pitsikuvioon ja väriin

Photobucket

4. Harmaa polopaita (2€)

- Materiaali tuntuu ihanalta!

Photobucket

5. Raidallinen hame ( 2€)

- Mulle tuli tästä mieleen sorbettijäätelö. Joku on ilmeisesti ommellut tämän itse, eli aika uniikki!

Photobucket

6. Takki (3€) ja huivi (2€)

- Kivan näköiset!

Photobucket

7. Kamera (20€)

- Tää oli itseasiassa Sampan ostos.

Photobucket

<3:llä Jenni

5 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Haha äidillä on kans ollut tuollaiset korvikset joskus kultaisella 90-luvulla. :D Harmi, että ne on nyt jo paikassa tuntematon.

Rania kirjoitti...

Kamera näyttää olevan hyvässä kunnossa (kuvassa ainakin) =) kannattaa kokeilla, ostakaa 120mm-filmi siihen!

Jenni kirjoitti...

Kiitos Rania! Pitää ostaa semmosta :)

Noora: Joo, meidänkin äidillä on kuulemma joskus ollu tollaset korvikset

Ella kirjoitti...

oi kun ihanat korvikset! :)

Jenni kirjoitti...

Kiitos, oon samaa mieltä :)