6. kesäkuuta 2011

ihmismagneetti

Uhkauksistani huolimatta, heräsin tänään kristittynä. Mä oon kuitenkin ihan varma, että mussa on joku magneetti mikä vetää ihmisiä puoleensa, varsinkin sellaisia ihmisiä joilla on jotakin asiaa.

Aamupäivän vietin taas tavalliseen tapaan rannalla aurinkoa itseeni imien. Kahden aikoihin päätin lähteä sijaiskotiini ja matkalla sinne, eräs mies pysäytti minut.

mies:" Oliko rannalla paljon porukkaa?"
minä:"Ööh, joo no olihan siellä kun on näin hyvä keli"
mies:" niimpä niimpä, mä tässä korjailen vähän aitaa"
minä:" Aijaa"
mies: "Joo. Tiedätkös sä muuten kuka on John Lennon?"
minä:" Kyllä mä luulisin, eikös se ollutkin Beatlesin yksi jäsen."
mies:" Joo niin oli, mulla on kaikki Beatlesin kokoelmalevyt, elokuvat yms. tuotteet"
minä:" no sepäs mukavaa, se uus elokuva Nowhere Boy on muuten aika hyvä"
mies:" Tiedätkös mikä Beatlesista teki niin erikoisen?"
minä:" ööh. no?"
mies:" Sen kaikki jäsenet oli kuninkaallisia. Juu-u. Ootkos kauankin asunut Hyvinkäällä? Mä olen asunut tässä talossa 60 vuotta, tämä on mun lapsuudenkoti"

Tässä vaiheessa toivotin miehelle hyvät päivänjatkot ja pikakävelin pissalle

Photobucket

Oikeastaan se on ihan mukavaa kun ihmiset tulee juttelemaan ja jostain syystä sitä on tapahtunut nyt tavallista enemmän, ehkä Oulu on tehny musta lepposen näkösen ja oloisen ihmisen, jolle on helppo tulla höpöttämään.

Photobucket

Tai ehkä olisi hieman röyhkeää ottaa kunniaa siitä itselleni, luultavasti täällä ihmiset vaan on sosiaalisempia/ yksinäisempiä/ puheliaampia ja kertovat mielellään elämäntarinoitaan sille joka niitä suostuu kuuntelemaan.

Photobucket

Kävin muuten taas tänään kirjastossa ja lainasin pari elokuvaa. Citymarketista ostin tollasta Guarana-juomaa/limpparia ja voin kertoa, että se oli todella hyvää! Parasta limpparia vähään aikaan.

Photobucket

Iltapäivästä kokattiin taas Sampan kanssa ja tällä kertaa lihakeittoa wokkipannulla :D

<3:llä Jenni

p.s. Lopuksi vielä musiikkia The Beatlesilta sen miehen kunniaksi, joka korjasi tänään aitaansa Hyvinkäällä

2 kommenttia:

Rania kirjoitti...

"Ihmiset ovat kuin magneetteja ja klemmareita " ;)

Rania kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.