20. kesäkuuta 2011

Maailmanlopun rytmit

Musta tuntuu samalta kuin prinsessa Ruususesta varmasti tuntui kun tämä heräsi sadan vuoden unestaan.. ihan hemmetin moinen hedari nukkumisesta! Mulla vaan tää päänsärky johtuu unen puutteesta tai sen velasta.

Photobucket

Tätä migreeniä on jatkunut jo kolme päivää, eikä loppua näy! Untakaan en saa vaikka yritän, tuokaa joku mulle se hemmetin värttinän piikki!

Photobucket

Pakotin itseni kuitenkin ylös sängystä, jotta voisin tavata "siskoani" Lauraa ja tämän suloista puolivuotiasta poikaa Eetua. Otin pari kuvaa, mutta koska en ole varma saanko julkaista niitä niin en ota sitä riskiä julkaisemalla ne (ja olen liian laiska soittaakseni ja kysyäkseni lupaa)..

Photobucket

Paluu matkalla pysähdyin tuon tekolammen ääreen ja katselin omaa kuvajaistani vedestä. Tässä minä olen 21 vuotiaana ja mietin mitä tahdon elämältäni?

Photobucket

Tahdon levätä ja unohtaa hetkeksi maailman.. Ainakin siihen asti että helvetin rummut lakkaavat soittamasta päässäni maailmanlopun rytmejä.

Photobucket

ja vaikka maailma unohtaisikin minut, minä en voi lakata ajattelemasta maailmaa.

ps. Käytiin eilen naku-uinnilla
pps. Nuo vaatteet on kirpparilöytöjä viikonlopulta

<3:llä Jenni


2 kommenttia:

Rania kirjoitti...

Hahah missä?! Uikussa peput paljaanako?! ;D

Jenni kirjoitti...

Joo ihan alasti, mutta ei uikulla :D Monnissa käytiin sellasella syrjäsellä rannalla ja oli sadepäivä ni kukaan ei ollu uimassa :P