29. kesäkuuta 2011

napa-asiaa

Mä vannoin itselleni 90-luvun lopussa, että en enää Spice Girlsien jälkeen pue ylleni napapaitaa.. nooh, minkäs teet kun kaikki kaupat pursuaa vatsamakkaroita avoimesti esitteleviä paitoja? Olihan munkin pakko kokeilla.

Photobucket

Ehkä tuollainen paita on suunnattu pikemminkin 16-18 vuotiaille pikku liisoille, mutta kokemus oli yllättävän mukava 37 asteen helteellä.

Photobucket

Joka tapauksessa, en tästä enää nuorru, joten on otettava kaikki ilo irti sellaisista vaatteista, joita ei enää missään nimessä voi käyttää 25-vuotiaana 

Photobucket

Napapaidat on muuten hyvä syy aloittaa treenaaminen ;D

Photobucket

btw. Haluaisin värjätä mun tukan vaalean ruskeaksi. 

<3:llä Jenni

9 kommenttia:

Rania kirjoitti...

Haha nyt loukkasit melkeen minut!
Aina luulee, et muutama vuos vanhemmat on vanhoja AIKUISIA, mut ei se pidä paikkaansa! Muistan, kun asuin Suomessa, että sinä pidit minua aikuisena ja ihmettelit että miten Rania voi olla niin nuorekas ku se on jo 20. Sit täytin 21 kun asuin teillä, ja se vasta vanha olikin! No olinhan minä kokenut paljon, ja olin jo ehtinyt tehä melkein 2 vuotta töitä j ne.
Nyt kun sinä olet jo pian 22, pidät itseäsi kuitenkin aika nuorena ja olet sitä mieltä että 20-vuotiaathan ovat pieniä 91-syntyneitä kakaroita ;)
Minä olen nyt 25 ja en ole sitä mieltä etten voisi pitää napapaitaa.. Monet tällä Tukholmassa on yli 25 ja pitää napapaitaa sen takia kun se on muodikasta. Minä kyllä pidän lupaukseni olla käyttämättä napapaitaa, kuten sinäkin olit! :D voisin kyl laittaa pitkän paidan solmuun korkean hameen, tai shortsien, kanssa ;) se ei ole ihan sama asia, vaika se onkin melkein ;) hehhee!
Nauti nuorruudesta, mut ei se vielä ole ohi! :D olet niin nuori, kun tunnet olevasi! Nuorruus ei ole ikä, vain mieli! Älä rajoita itseäsi, tee mitä haluat, mitä huvittaa, mitä sydän sanoo ja toivoo :) ei mikään muu ole yhtä virkistävää kuin hupsu lapsellinen aikuinen, ja tiedän että sinä olet yksi niistä! Olethan sinä minun serkku :)
Pian nähdään! On kova ikävä sinua! Jeij!!

Jenni kirjoitti...

Tarkoitus ei ollut olla ikärasisti :) tai loukata 25-vuotiaita. Tottakai kuka tahansa saa pitää millaisia vaatteita tahansa minkä ikäisenä tahansa.. toi kommentti tossa tekstissä viittas lähinnä itseeni, että en osaa kuvitella itteäni enää 25-vuotiaana pitämässä napapaitaa :P Ja kyllä mun mielestä 25-vuotiaat on vielä nuoria, tai ainakin sellaiset 25v ihmiset jotka tuntee itsensä nuoriksi. Mä tunnen itteni jo melko vanhaksi (mulla on ikäkriisi), mutta mieleltäni nuoreksi! Ikä on onneksi vaan numero! Mieleltään voi aina olla 18 :) Ja mun mielestä Rania sä oot aina ollu tosi nuori ja nuorekas ja sen takia tykkään susta niin paljon <3 Onhan olemassa myös tosi vanhoja 20-vuotiaita, joista on tullu tylsiä aikuisia :D Onneks me ei kuuluta niihin jotka ottaa elämän turhan vakavasti! :):)

Jenni kirjoitti...

Ainiin ja toi mun tekstissä ollut kommentti oli itseasiassa kirjotettu sellasella humoristisella äänensävyllä, enkä oikeasti ollut todellisuudessa sitä mieltä :D

Anne kirjoitti...

Ootappa Jenni kun tuun hakee sut napapaidassa Oulun rautatieasemalta ensi viikolla ;)
T:Äiti

Jenni kirjoitti...

hahahha :D:D:D senkus tuut!

Eleonora kirjoitti...

ihana napakoru :)

Jenni kirjoitti...

kiitos kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

Mistä toi napapaita on ostettu? Tosi kivan värinen! =)

Apua huomaatkohan näitä uusia kommentteja vanhoista postauksista vai pitäisiköhän mun laittaa tää uusimpaan postaukseen... :D

Jenni kirjoitti...

Luen kaikki kommentit vanhoista ja uusista postauksista :) Toi napapaita on ostettu weekdaysta 12e