18. kesäkuuta 2011

Päivä Helsingissä med min mamma


Inhoan aikaisia aamuherätyksiä! Olen aina ollut unikeko, joka rakastaa nukkumista ja ärsyynnyn siitä kun mut herätetään ennen aikojani, mutta tänään minua ei harmittanut yhtään herätä puoli seitsemän aikaan, sillä tiedossa oli paljon vaatteita halvalla!
Photobucket

Olen selvästi koukussa. "Hei olen Jenni ja olen vaateriippuvainen". 

Photobucket

Olen jäänyt koukkuun Valtteriin, en suinkaan kehenkään poikaan vaan kuten arvaatte kirpputoriin!

Photobucket

Tänään sain ruokittua vaatehimoani kolmellakymmenellä eurolla ja kuudellatoista vaatekappaleella. Lisäksi sain liikuntaa kun Sörnäisistä lähdettyäni eksyin Helsingin keskustan sijasta Käpylään. Siis jonnekki hemmetin Käpylään?!! Onneksi tajusin siinä vaiheessa kulkevani väärään suuntaan ja palasin takaisin Sörnäisiin ja otin suosiolla metron. Tilasin metrolipun kännykkääni ja koska omistan kosketusnäytöllisen puhelimen, niin mitä luulette kännykkäni tekevän itsekseen hykerrellen taskussani? No tilaavan 2 metrolippua lisää! Hemmetin kallis metromatka 6e (norm. 2e)!!

Photobucket

Treffasin ihanaa äitiäni Rautatientorilla ja päätimme lähteä käymään hietsun kirpputorilla (ihan kuin yksi kirppari ja 16 vaatekappaletta ei olisi jo tarpeeksi!), kävelimme paikan päälle ja mitä tapahtuikaan kun saavuimme sinne?

Photobucket

Alkoi sataa!! Satoin niin rankasti ja paljon, että myyjät peittivät tavaransa jätesäkeillä ja osa pakkasi kimpsut ja kampsut.. joten se kirppari reissu ei kantanut hedelmää.

Photobucket

tai no itseasiassa kantoi, saimme sateenvarjot ostettua sieltä vain 1e/varjo. Mahtavaa! Minulta nimittäin puuttui sateenvarjo.

Photobucket

Menimme äitini (mamma betalar :))kanssa syömään italialaishenkiseen ravintolaan Piccolo Mondoon ja tilasin kanaa parmankinkulla ja risotolla. Oli todella taivaallista! Joskin annos oli minun vatsalleni hiukkasen liian iso, mutta parempi se kuin liian pieni.

Ruoan jälkeen kiertelimme vielä hetken kauppoja (Äiti osti mulle H&M:stä sellasen ikea-henkisen kassin, koska hänen mielestään näytin "kassi-Almalta" kun kannoin kirpparilöytöjäni yhdessä läpinäkyvässä muovipussissa ja yhdessä Alkon kassissa), jonka jälkeen äitini lähti takaisin töihin ja minä puolestani menin asemalle Samppaa vastaan.

Photobucket

Samppa, Tomi ja minä menimme Koffin puistoon nauttimaan päivästä, joka oli rankkasateen jälkeen muuttunut seesteiseksi.


Photobucket

Samppa jopa heittäytyi romanttiseksi ja kävi pissaretkellään poimimassa minulle kukan!

Photobucket

Semmonen päivä se! Nyt on hartiat kipeänä kantamisesta ja jalat rakoilla kävelemisestä (mun pikkuvarpaaseen on valehtelematta kasvanut sellainen varpaan kokoinen rakko!)

Photobucket

<3:llä Jenni

4 kommenttia:

Hei mähän lennän kirjoitti...

Aivan taitavia ja ihania kuvia! Respect!
Mä taas oon addiktoitunut sun blogiin.

Jenni kirjoitti...

no kiva et ees joku on :D Kiitos, mäkin tarkistelen joka päivä kolmasti että ootko päivittäny sun blogia

Rania kirjoitti...

No on sulla nyt kaksi addiktia ;D
Tuleeko sun uusista vaatteista kuvia? =D

Jenni kirjoitti...

joo tulee, kunhan saan otettua tosta hirveästä määrästä :D