22. kesäkuuta 2011

Paha päivä

Välillä tekisi mieli huutaa ääneen ja kovaa!

Miksi sä et tajua, että en ole itsestäänselvyys?

Miksi sä et halua enää olla ystäväni?

Photobucket

Miksi sä et voi hemmotella mua huvin vuoksi?
Miksi opiskelu maksaa niin paljon?

Miksi sä suunnittelet tulevaisuutta ilman mua?

Photobucket
Miksi sä aina annat tyhjiä lupauksia?

Miksi mä en voi vain tyytyä siihen mitä saan?

Miksi mä en voi olla hyvä lastentarhanopettaja?

Photobucket
Miksi mä tulen aina olemaan nro 14?

Miksi sä olet niin itsekäs?

Photobucket
Miksi mä välillä haluan lopettaa hengittämisen, jotta ei tarvitsisi ajatella kokoajan?
Miksi mun maailma pyörii eri suuntaan?

Photobucket

Miksi aika menee niin nopeasti?

Photobucket
Miksi mun unelmat leikkii piilosta?

Mutta mun vatsa huutaa kovempaa:

MULLA ON NÄLKÄ!

Sanomattakin selvää, että tänään oli aika känkkäränkkäpäivä, varsinkin nyt illalla kun on nälkä ja kaupat on kiinni ja koko maailma tuntuu olevan mua vastaan. Ehkä huomenna herään taas aurinkoisempana kuin tänään.

Lopuksi pari hyvää biisiä, joihin olen tykästynyt:









<3:llä Jenni

2 kommenttia:

Rania kirjoitti...

Et näytä kovin känkkäränkältä kuvissa :) kauniit <3

Jenni kirjoitti...

Joo mulla oli hetkellinen hyväntuulisuus menossa :D