11. kesäkuuta 2011

Helsinki day 2

Seuraavana aamuna heräsin aikaisin. Olin nukkunut yön aikana ehkä 5 tuntia ja olo oli myös hieman sen mukainen, mutta en kuitenkaan enää saanut nukutuksi. Innostuin leikittämään Suvimarian niin ylisöpöä kissaa Nappia.

Photobucket

Mun käsi on nyt sen näköinen kuin olisin aloittanut viiltely-harrastuksen. Yks asia mitä mä ihailen Suvimariassa on ehdottomasti sen sisustustyyli. Vähän sellainen boheemi ja taiteellinen, mutta viihtyisä. 

Photobucket

Tosta kämpästä mulle tulee jostakin syystä yllättävän paljon mieleen mun ihanan serkun Ranian kämppä.

Photobucket

Paistoin aamupalaksi meille lettuja. nami!

Photobucket

Alunperin meidän tarkoitus oli viettää tuskallisen helteinen päivä rannalla, mut se homma vähän niinkun suli käsiin.. tyydyttiin ottamaan aurinkoa Suvimarian takapihalla.

Photobucket

Mä en muista milloin viimeksi joku päivä olis ollu näin kuuma!! Junassa hikoilin niin, että perse oli märkä kun nousin Hyvinkään asemalla pois. Onneksi lähdettiin illalla sääksiin, missä heitin talvikarvani vihdoinkin menemään! (sää oli tuossa vaiheessa jo sateinen, mutta ei sen väliä kun kastumaan oltiin jokatapauksessa tultu)

Photobucket

Tehtiin myös pieni ajeluretki mm. Hyvinkään Sveitsin rinteeseen, aika mahtavat maisemat!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
(btw. näytän tässä kuvassa ihan isältäni)


Kaikin puolin melko onnistunut päivä!

<3:llä Jenni

Ei kommentteja: