10. kesäkuuta 2011

Helsinki day 1

Moikka! Olen palannut lyhyehköltä Helsinki-toureeltani (jos noin voi sanoa), ja koska kuvamateriaalia on HILLITTÖMÄSTI päätin jakaa kuvasaldon kolmeen eri "postaukseen" (postaus on niin tyhmä sana mun mielestä!)

Elikkäs saavuin Helsinkiin eilen torstaina kello kahden maissa ja lapsuuden ystäväni Suvimaria tuli minua vastaan rautatientorille.

Photobucket

Viimeksi olimme tavanneet puolisen vuotta sitten kun lähdimme yhdessä ruotsin risteilylle

Photobucket

Toin Suvimarialle tuliaisena tuollaisen sydäntikkukaramellin (joka maistuu ihan kirsikka-aromeille)

Photobucket

Kävimme lounaalla Sushimestassa ja hyvää oli!

Photobucket

Photobucket

Se on huvittavaa kun me kaksi vietetään aikaa yhdessä, sillä ollaan niin erilaisia (välillä tämä nimenomainen erilaisuus aiheuttaa paljon eripuraa meidän välillä)

Photobucket

Iltapäivästä sain meikata Suvimarian (ja epäonnisesti pilasin hänen mattonsa siinä samalla :( )

Photobucket

Loppuillan otimme valokuvia ja yöllä rupesimme keskustelemaan unista. Se on jännä juttu, kun mä muistan aina mun unet! Ei ole yhtä yötä ilman, että en muistaisi mitä unta näin. Sekin oli jännä kun Suvimaria kertoi usein tajuavansa unessa näkevänsä unta. Minulle ei koskaan ole käynyt niin. Yöllä näin unta siitä, että Suvimaria rikkoi kamerani kostoksi hänen matostaan.. reilu diili?

<3:llä Jenni

Ei kommentteja: